- Sklep
- Reklamacje
Reklamacje
Choć zakupy w sklepie Gruchotki wiążą się najczęściej z ogromną satysfakcją, zdajemy sobie sprawę ze sporadycznych okoliczności wymagających dokonania zwrotu czy też złożenia reklamacji. Gwarantujemy Państwu taką możliwość. Każdy klient ma prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia. Aby z niego skorzystać, wystarczy wysłać w tym okresie pismo lub email informujący o podjęciu takich kroków.
Otrzymując produkt z wadami, klient może zdecydować się na jego reklamację. W ramach rękojmi przysługuje mu prawo do złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny lub odstąpieniu od umowy, żądania wymiany towaru na nowy bądź usunięcia wad. Każda reklamacja jest rozpatrzona w terminie do 14 dni.
Jeśli postępowanie reklamacyjne nie przebiegnie po myśli klienta, może wybrać kilka rozwiązań. Należą do nich bezpłatne mediacje prowadzone przez Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlu, pomoc stałego polubownego sądu konsumenckiego lub wsparcie miejskiego czy powiatowego rzecznika konsumentów.
Szczegółowe warunki zwrotów i reklamacji znajdziesz w Regulaminie.
Ta strona używa cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z bieżącymi ustawieniami przeglądarki. Aby uzyskać więcej informacji na temat celu używania cookies i możliwości zmiany ustawień dotyczących cookies kliknij tutaj:
Polityka prywatności